Onsdag, woohäääe

Tjooohej! - idag vaknade jag runt halv  7 fast jag skulle få upp kl.06.00, men jag orkade inte gå upp ur min sköna varma säng (a)! Jag gick iallafall upp efter mycket om och men och började fixa iordning mig för skolan. När jag kom till skolan så var redan linnea där. När jag var påväg till skolan fick jag en konstig känsla av att jag skulle spy. Det gjorde jag nästan också. Jag vet inte vad det beror på, kanske är det för att jag inte har ätit någonting på nästan 4 dagar, ingen frukost, lite lunch i skolan, ingen middag .. usch, måste förbättra mig verkligen. Ser på min mage att den har blivit mindre, suck. Ikväll iallafall mitt mål att jag ska äta middag. Grejen är den att jag känner mig inte alls hungrig och när jag väl känner mig hungrig så kan jag äta en eller två tuggor så känns det som jag håller på att spy för jag är så mätt. Aja, tillbaka till dagen. Första lektionen var So, då fick jag hjälp av Mattias inför provet på fredag, men det sjuka är att jag fattar fortfarande ingenting, känns som om jag kommer få ig. Jag försöker plugga själv när jag sitter hemma men jag får inte in någonting, sjukt jobbigt! - Sedan har dagen varit chill pill, var väl en stund då typ lewander sprang och tog tag i mig och sen kom Alesandro och tog tag i andra armen så stog dom och skrek "hon är min! - nej hon är min" - töntar, så jobbiga ^ Snart så ska jag som sagt försöka få i mig lite mat sen ska jag dra till huddinge, vet inte riktigt när jag kommer hem ikväll, kanske sent. Ingen anning, det beror på hur länge jag är dära :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

inte bra, du måste ju äta... <3

2008-10-01 @ 17:16:58
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: inte bra sötnos.. men ät lite iaf, lite mat är bättre än ingenting. Jag har oxå haft svårt att äta, men jag försöker att äta lite iaf :)<3<3

2008-10-01 @ 21:01:33
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0