En tråkig tisdag.

uhmm .. antar att jag måste skriva lite om jag ska ha en blogg ^^ så kan ju berätta om dagen. :) Dagen började med att jag vaknade kl. 05.30 även om att jag skulle gått på kl.08.00, menmen, jag vaknade. Jag gick upp tog det lite lungt, sedan bestämde jag mig för att gå ut och springa lite eftersom jag vaknade så tidigt, sagt och gjort så gjorde jag det. Det var kallt ute och jag frös rumpan av mig i början, men det blev varmt. Sedan duschade jag och fixade mig för skolan. Jag hade sovmorgon idag och började dagen med matte. Jag var på matten i ungefär 30 minuter innan jag var tvungen att gå till kuratorn och snacka. Jag satt och snackade tills min nästa lektion skulle börja, då var det dags för språkval. Jag läste en bok som förra årets 9or hade skrivit, det var en novell bok av något slag. Sedan så var det lunch, och det var äckligt så jag åt bara lite. Sedan pluggade jag lite efter skolan med en kompis och åkte hem. När jag kom hem så ringde min pappa och sa att han skulle bli lite försenad eftersom han skulle fixa lite saker på jobbet så jag låg och kollade på tv. Kvällen har rullat förbi och jag har försökt plugga lite So eftersom jag har prov på fredag, det går inte så bra eftersom jag fattar 0, men men måste väl försöka, right? Ikväll så har ugly betty och desperate housewives premiär så det blir att kolla på det tror jag. Ska kolla till lasangen nu, skriver senare.

Kommentarer
Postat av: Emilia

keep on working, du kommer nog klara det! <3

2008-09-30 @ 21:09:14
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: haha ja, men så jävla skön xd<3

2008-09-30 @ 21:37:27
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0