Ny blogg, men ingen nybörjare.



_______________________________________________________

Mitt namn är då cecilia, jag är en tjej på 14 år snart 15. Jag har startat denna blogg för jag raderade min andra. Jag raderade den pga att det stog saker om mitt förflutna som stog mig väldigt nära, det var jobbigt att läsa allt jag hade skrivit. Men jag tänkte först radera inläggen bara, men sedan så råkade jag radera min design och allting, så då passade jag på att skapa en ny blogg eftersom jag hade tröttnat på mitt gamla namn. Denna blogg heter chelena.blogg.se som ni kanske redan vet men iallfall. C står för mitt förnamn och Helena för mitt mellan namn. Jag vet inte riktigt om jag kommer vara så aktiv med denna blogg ännu, jag hoppas på det men vi får se, det bror på vad som händer i mitt liv. Just nu så sitter rosanna och gör en design till denna härligt nygjorda blogg, vi hoppas på bra resultat.



Kommentarer
Postat av: Emilia

Hoppas att det kommer fixas, med allt! <3

2008-09-30 @ 19:38:16
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0